First page of our story

2011-05-18 @ 18:43:29

JÄTTEgammal bild på mig och sötan!

Min pojke har precis åkt hem till sig, tråkigt. Han har varit hos mig sen klockan två och vi har typ sovit haha. Som vanligt alltså. Idag hade jag första delen av mattenationella, och vet ni vad? Jag tror att det gick rätt så bra ändå! Är dock fortfarande sjukt nervös över att jag inte kommer klara G men man kan ju hoppas i alla fall.

Snart ska jag ut och gå min vanliga runda, har inte gjort det på en vecka men har varit/är fortfarande rätt förkyld men orkar verkligen inte sitta inne och tjocka mig och få ångest haha. Så jag fick långa Simons hörlurar så då är det rätt chill att vara ute en stund, hoppas att det inte börjar regna bara. Pusshej

Kommentarer
Postat av: nathalie

charmig bild :D

2011-05-18 @ 21:51:50
URL: http://itsnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0