Fre13/Hemma hos mamma & pappa

2011-05-13 @ 15:01:58



Hallå allaaa
Är redan hemma i lilla Bjurholm, har redan redovisat mitt tal (det var tydligen många som skulle hålla sina tal idag så) och jag ska hålla på med en annons i helgen så jag tog 13.05 bussen hem. Min rygg värker och magen är inte riktigt helt okej så jag antar att jag varit så sur idag är för att det värker konstant = mensvärk. Blööhh.
Det blev inte bättre av att jag har varit kissnödig sen klockan 12 heller haha. Men nu är jag hemma och om en stund blir det pizza med tjejerna! Eller får se om jag köper en pizza, kan lika gärna bli en sallad. 

En dålig grej är att jag har lämnat båda kamerorna hemma i min lägenhet så nu har jag bara mobilen att fota med.. Men vad gör det? Den är faktiskt helt okej ändå. Nu ska jag i alla fall kolla runt lite på FB och så. Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0