Haiiiir

2011-05-24 @ 19:19:27


Bara så ni vet så har jag ett jävla problem nu alltså.
Jag hade tänkt köpa nytt löshår nu eftersom mitt är snart ett halvår gammalt(!!) och börjar bli väldigt slitet och tunnt. Och jag ska ha lockigt hår på skolavslutningen då lär det ju bli MINST 5 cm kortare så just nu ser det ut som att det blir det långa.. Och sen har jag ju 50% rabatt så det kanske är lika bra att köpa det dyrare? OCH(ett sista och hahaha) jag hatar att ha kort hår så måste fundera nu. Hm.. 


Kommentarer
Postat av: Nathalie

jag måste också ha nytt löshår, ska nog dock sätta in det helt och hållet under sommaren :D

2011-05-24 @ 20:32:04
URL: http://itsnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0