Hejdå bloggen

2011-05-29 @ 12:41:54
Gårkvällen var kass. Var så grymt taggad och allt, men det är väl då det blir sämst antar jag.
GICK hem från Ålidhem vid halv tolv eller något(pga bråk) och la mig direkt, Chrille och Iwar följde med mig som tur var annars hade jag virrat bort mig totalt haha. Moa och Emma stannade på någon fest med killar från Lycksele och kom hem tre i natt kanske? Tror dom hade haft kul i alla fall och det var ju bra

Idag är det morsdag, så grattis mami älskar dig! Ska vara med familjen efter ett och sen ikväll kommer Simon. Det jag ville säga med det här inlägget är att jag måste få bli glad igen innan jag orkar lägga ner energi på inlägg efter inlägg, kanske bara säger hejdå för idag eller för en vecka. Men förvänta er ingen uppdatering. Har haft det riktigt jobbigt nu ett tag och det känns verkligen inte som det kommer bli bättre. Men bättre blir det alltid, bara svårt att tänka sig det just nu. Och tack till alla fina personer som tröstade mig i natt, ni är guld värda. Ha en trevlig dag/kväll så kanske vi hörs snart. Puss!

Kommentarer
Postat av: nathalie

drygt med bråk, finns här om du vill prata!

Du måste ta och vara med mig någon dag också nu när jag bor i Umeå, så kan vi hitta på något roligt!!=) <3

2011-05-29 @ 14:22:38
URL: http://itsnathalie.blogg.se/
Postat av: nathalie

sv: man har som typ.. två slingor med klister på, så sätter man sitt eget hår i mellan så dom klistras ihop =)

jag är också riktigt rädd om mitt hår, men känns som att jag tappar det mer om jag håller på med clips, att det liksom dras av då typ :O men det är väl olika beroende på=)

sen tycker jag inte det ser fejk ut med det, tycker ditt ser helt naturligt ut på bilder och allt iaf :D

2011-05-29 @ 14:58:33
URL: http://itsnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0