Kom precis hem

2011-05-11 @ 22:02:04
Kom precis hem från en 55 minuters promenad så nu är jag helt slut i benen och rumpan haha!
Hade tänkt se Off the map och sen gå och lägga mig, har bara fått sex timmars sömn nu två dagar i rad och jag behöver minst åtta. Så i natt ska jag sova läääänge, tur att min älskling sover här så blir det extra mysigt.

Haha en sjuk sak som hände mig idag när jag vaknade(jag och Simon somnade runt halv sex), vi håller på med en reklamkampanj i skolan och det vi håller på med är knäckebröd. Jaja, så när jag vaknade runt sju skrek jag typ "AAH VART ÄR BRÖDET?!?!" och var heeeeeeelt säker på att jag hade lagt mig med knäckebröd i sängen eller nåt haha as konstigt.

Aja, nu blir det OFF THE MAP och sen duschen, sen sängen. PUSS!

Kommentarer
Postat av: nathalie

vad var det du hade nationella i? :D

tack så mycket gumman=)

2011-05-11 @ 22:26:00
URL: http://itsnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0