Kulturnatta

2011-05-22 @ 15:47:59

Det började hemma hos Chrille med pizza och prat och sånt jättemysigt. :)


Jag och min fina bästis!



Min underbara pojke

HAHA ÅH! Min älskling och jag, + killen med masken som gick runt överallt och sa ingenting och bara chillade hahah så skön bara. Lite störd kanske men vad spelar det för roll.



Träffade Moa för första gången och det ska man självklart fira med pussar

Balkonghäng

Självklart så hade killarna snott min kamera och fotat sånt här snusk...

Puss på världens finaste och bästa kusin!

Och sen spårade det totalt! Haha nej men kvällen var KUNG, kan inte säga annat. Dock blir det ju tråkigare och tråkigare på kulturis eftersom alla vänner hänger på krogen där jag + mina 94kompisar inte kommer in.. Men nästa år då jäääävlar!!!!
Jaja, tack i alla fall för kvällen! Love you 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0