Min dag

2011-05-15 @ 20:09:00

Sitter och målar naglarna i en mörkrosa nyans, jag är verkligen besatt av rosa detaljer nu alltså haha. 
Idag har jag alltså varit med Nathalie, vi har inte träffats mycket alls det senaste året(!) så idag drog jag hem till henne vid tre och var med henne och Anna också en liten stund, vi har snackat, ätit jordgubbar doppade i choklad osv bara mysigt. Och det finns nästan ingen bättre känsla än när man hittar tillbaka till en gammal vän.



Just nu är det sämst väder(se på bilden bara!) och jag väntar på min fina pojkvän som borde vara här när som helst, han ska sova här i natt eftersom vi inte varit med varandra i helgen och båda börjar sent imorgon så det blir perfekt. Jag har laddat ner både Justin Biebers film; Never say never och The Rite i helgen så vi ska myyysa framför tvn med b&j och godis kanske. Nu ska jag lägga ner datorn och bädda sängen. Vi hörs imorgon innan jag går till skolan. Godnatt alla söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0