Oh lala

2011-05-07 @ 21:19:23


Nu sitter jag och gråter för en 10åring fick träffa Justin Bieber och det fick inte jag buhuuu ne skoja men nästan så..
Ska alldeles strax lägga mig i sängen och kolla på tv med Simon, men tänkte bara skriva ett blogginlägg först! Har typ fått en allergisk reaktion mina ben är rödprickiga typ.. åh vad fult! Sen blir det ju inte bättre av att dom är feta som jävla stockar heller. Någon som har ett bra tips på hur man blir smal(are) snabbt? Utan att göra något som skadar kroppen då! Ska fundera vidare på det medans vi ser nån film eller så, och om vi inte hörs senare ikväll så hörs vi imorgon innan jag drar och träffar släkten hehe. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0