Snabb uppdatering

2011-05-10 @ 19:23:22
Kom precis ut ur duschen, hinner inte med 70 minuters promenad idag så körde bara lite styrka. I morgon ska jag ut!!

Just nu håller jag på att skriva klart allt på mitt tal som jag ska hålla imorgon, jag tog bort en gubbe från det och ska skriva lite mer om Albert Fish. Han måste nog ha varit en av de sjukaste människorna i världen, om ni har tråkigt/vill bli äcklade kan ni läsa om honom här.

Annars då? Livet rullar på sakta som fan. Det ser ut att bli dåligt väder i veckan, hoppas jag har kollat på helt fel väderrapport. Och i helgen ska jag hem till mamma, pappa ska ha lägenheten så det passar ju bra. Nästa helg är det kulturnatta och det är helt sjuuukt vad jag är taggad! Nu ska jag fortsätta med mitt tal och försöka lära mig det utantill, hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååååååh fy i helvete. läste texten om den där gubben fy faaaan vad äcklig!! :S:S:S:S

2011-05-11 @ 20:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0