Turn off the lights here baby

2011-05-14 @ 16:37:29


Blä för denna dag jag har inte gjort något alls bara legat inne och dött typ.

Ska dock ut och gå snart men tror jag ska plugga lite matte före det bara, har sån hemsk ångest inför matte nationella så ni förstår inte!! Det är som att jag kommer dö om jag inte klarar kursen, just nu känns det så i alla fall. Och ni vet känslan när man jobbat riktigt hårt för att klara någonting och det ändå inte går, alltså jag kommer fan bryta ihop och hoppa av skolan om jag inte klarar det här.. 

Ikväll hade jag tänkt fixa ett par grejer och sen ska jag se Eurovision som sagt. Hörs :)

Kommentarer
Postat av: nathalie

sv; haha ja precis, man behöver inte ansrtänga sig så mycket för att det ska bli snyggt ;)

2011-05-14 @ 17:30:34
URL: http://itsnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0