Sovmorgon

2011-05-16 @ 11:23:42

Alltså åh det regnar jättemycket ute jag blir emo. Skoja jag kollade ut nu och det regnade inte alls men det kommer börja igen när jag ska gå till skolan och jag har till och med orkat fixa håret.. KUL!
Något som inte är så roligt heller är att min älskling började klockan tio och vi vaknade kvart över nio. Faaaaaan vi som skulle vakna typ sju och ligga och mysa. Aja, får väl vänta till torsdag istället..

Jag börjar 12.40 eller 13.00 idag jag har ingen aning om vad som är rätt men jag får väl gå så jag är på skolan runt halv ett eller något. Blir bra hursom! Idag har jag en mattelektion som börjar halv tre och slutar fyra hehe blir awesome ändå jag älskar typ matte än fast jag inte förstår något ne skoja, nu ska jag packa väskan puss hejdå 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0