Valborg

2011-05-01 @ 14:16:38


Helluuu folket, slitna idag eller?
Hade gjort ett inlägg igår men det kom aldrig upp så jag bloggar nu istället. Det var jag, Simon, Matilda, Daniel, Sara, Iwar och Albin igår. Vi drog till Chrille och grillade lite där och vid nio åkte vi hem till mig och fixade oss osv, skulle egentligen träffa min lilla Jakob men det blev inte av och det var ju tråkigt.. Åkte buss till Umedalen vid halv elva eller något sånt och där sööög det, tråkigt folk som satt och pratade i sofforna typ hahaha. Men Simon kände två st där så var väl helt ok en stund, bussen gick inte förrän ett så vi fick vänta ett bra tag och sen blev det donken. Valborg är alltid sämst för mig förstår inte varför det är så.. Hade dock inte planerat någonting alls så får väl skylla mig själv I guess.

Nu ska jag i alla fall städa och plugga. Har en hel del att lämna in och på onsdag har jag Engelska nationella, men det ska nog gå bra! Engelska har jag alltid haft lätt för. Fast först ska jag göra två mackor, hörs later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0