FreeedaaagggG!!!!!

2011-10-14 @ 07:45:38

Bild från igår.

Godmorgon.
Hade det så himla mysigt igår kväll med mina tjejer, älskar er mest av allt! Vi åt tacos, satt ute på balkongen, fikade, och somnade till The hills have eyes 2. Sjukt vidrig film. MEN nu är vi uppe i alla fall, eller inte Sara men henne ska vi försöka få upp så fort som möjligt haha, om det går dvs. :)

Idag slutar jag 12 som vanligt, ska hem och städa, duscha och fixa mig och sånt sedan ska jag ner på stan och hämta ut biljetter och efter det blir det nog bara middag hemma hos mig och lite förkrök och senare ikväll blir det partyyyy! Helt sinnes vad taggad jag är asså. Blir nog asbra ikväll.

Sedan så fyller min vän Nathalie 18 år idag! Känns så himla tråkigt att jag inte kan vara med den personen jag växt upp med på hennes dag men så blir det ibland. Älskar dig babe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0