It's all about the wordplay

2011-10-25 @ 13:19:53



Var som sagt ute och fotade med min babe Josse idag, hon tog dom här bilderna :) Seriöst, det regnar löv idag(ni ser på första bilden)!! Och dom är inte små heller, det är heeeelt sjukt!
Snart ska jag ner på stan igen och träffa min kusin och några klasskompisar, mysigt. Är riktigt jävla sliten alltså, har sovit jättedåligt dom senaste nätterna och har ingen aning om vad det beror på.. Drygt är vad det är. Nä, ska försöka äta något nu och sen fixa till håret. Pussss

Kommentarer
Postat av: Moa

Mm,så fin.så jävla min.saknar dig.Hoppas på en bra helg,hör av dig.kanske göra något på halloween?mmm puss

2011-10-25 @ 22:25:57
URL: http://mlingvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0