Långt inlägg

2011-10-16 @ 13:31:50

Hallå gullungar, nu är jag ensam hemma efter en "ok" helg. Det har hänt så sjukt mycket, både bra och dåliga grejer.
I fredags mötte jag och Sara upp Iwar och Chrille och vi chillade hos mig fram till sju och tog 19.20 bussen till Ålidhem och började föra lite där! Vi fick dock styra upp det som vanligt men, helt okej. Några som började småbråka och så men det löste sig. Efter tio åkte vi in till stan för resten skulle på krogen, åt mat och drog till Haga på fest, men det söög så vi drog in till stan igen och träffade Josse och Rebecca. Mys! :) Efter det var det tänkt att vi skulle efterfesta på Ålidhem, men vi orkade inte så jag, Chrille och Sara gick hem till mig och såg film.

Igår var typ den värsta dagen i hela mitt liv. ALLT gick fel, mådde så jävla dåligt på alla sätt. Men åkte hem till Sara i alla fall, det var trevligt. Sedan åkte vi på Kristoffers 18-års fest i Bullmark, kände ingen så det var sjukt awkward innan tio typ haha! Bestämde mig i alla fall för att åka hem till stan och fick skjuts av världens snällaste kille. Taaack!
Så i natt var alltså den första natten någonsin, som jag sov ensam i min lägenhet. Helt sjukt. Och nu idag hade jag bara tänkt förbereda mig för min grupps svenska-redovisning imorgon. Hoppas det kommer gå bra.



Det är synd att personer som man faktiskt bryr sig om och som man skulle göra allt för, tror på alla dessa patetiska, falska rykten. Att jag måste ta skit för något som jag faktiskt inte gjort. Och sedan är det synd om dessa personer som inte har något liv och måste hitta på saker och förstöra mellan två personer som tycker om varandra. Vad är grejen med det? 
Och vad är det för fel på folk nu för tiden?! Det finns nog ingen som vågar ta något irl utan det ska alltid ske på sms eller möjligtvis över telefon. Man kan inte träffas och få säga det som man vill ha sagt. Det skulle vara så jävla mycket enklare.
Alla förtjänar en andra chans, och alla förtjänar att få ge en förklaring. 
Det är synd att det blev så här till slut. Tyckte verkligen om dig.

Kommentarer
Postat av: Matilda

<3

2011-10-16 @ 14:04:58
URL: http://mtlda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0