Märks det att jag har tråkigt?

2011-10-31 @ 12:26:42
OM DIG

Vad heter du - Jenny
När är du född - 940321
Var bor du - Umeå
Hur länge har du bott där - Hm.. utan att flytta därifrån, 1½ år kanske!
Vilken skola går du på - Midgårdsskolan
När tar du studenten - 2013

SEX & KÄRLEK

Har du ett förhållande - Nej det har jag inte.
Om, med vem och hur länge - 
Om inte, med vem var ditt senaste med och hur länge - Simon, ett och ett halvt år..
Hur många har du haft sex med - Haha, det vill ni veta va? ;) Fler än 3, mindre än 6. All I'm sayin
Vem låg du med senast - Hemlis hihi
Hur många har du kysst - Ingen aning alltså..
Vem kysste du senast - Nån tjejkompis tror jag 
Brukar du ragga eller bli uppraggad - Blir uppraggad, men om jag vill ha nån vääldigt mycket så raggar jag, haha.
Hur ser din drömkille/-tjej ut - Lång, brunt hår, bruna ögon, sjukt snygga kläder mmh 

RANDOM

Har du någon gång slagits - Inte seriöst
Hatar du någon - Nej!
Om du gör det, vem -
Vilken typ av människor gillar du inte - Kaxiga personer, bitterfittor, de som sprider falska rykten och personer som bara sitter i soffan på fest. Jag blir gaaalen av sådana människor haha!!
Varför - Irriterande??
Ger du människor en andra chans - Ja, ibland fler.
Om du gör det, varför - Alla förtjänar en andra chans.
Finns det någon du aldrig skulle förlåta - Yes, min före detta bästa vän.
Om det finns någon, varför inte - Vill inte bli behandlad som skit, hon förtjänar inte mig som vän.

THIS OR THAT

Tjejer/Killar - Vad annars liksooom
Chips/Godis -
Förhållande/Singel - No doubts
Brunetter/Blondiner -
Rik/Lycklig - "You can't buy happiness"
Jeans/Mjukisbyxor
Vänner/Kärlek - Heeelt omöjligt att välja! 
Nattmänniska/Dagmänniska - Hinner med dubbelt så mycket på dagen ju.
Sola/Bada - Båda,samtidigt helst.
Svettas/Frysa -
Smink/Hår - Om man har fint hår kan man inte vara ful, så är det bara.
Lång/Kort -
Mysa/Festa - Finns väl någon jag skulle dissa en fet fest för att bara få ligga och pussa på :)
Sex/Kärlek - Båda tillsammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0