Wish you loved me like I love you

2011-10-30 @ 14:26:57


Heeej gullisar, är lite piggare nu när jag fått i mig mat så tänkte blogga lite snabbt om gårkvällen :)
Vi orkade inte föra någonstans så vi mötte upp tre tjejer från Lycksele och sen drog vi till Ålidhem på fest, det var mest folk som man alltid träffar där så det var roligt! Dock så finns det ju sjukt dryga människor som man bara önskar kunde dö eller något men annars så var det riktigt kul. Vid tolv kom polisen och förstörde så då åkte vi in till stan, där kom polisen igen så vi har sprungit en del haha. Var hemma vid två tror jag, såg film med Daniel och Matilda och dom drog för en halvtimme sedan, känns tomt..

Tur att Iwar kommer hit snart, vi ska leeeeka woho sen ska jag se hans match klockan sex. Åker till mamma och pappa ikväll, känns jättejobbigt nu när det är lite folk jag vill träffa i veckan men what to do. Hemma i Umeå igen på onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0