Alla dessa jävla känslor

2011-09-11 @ 22:07:33
Jag håller på att plugga lite just nu, mediekommunikation och samhällskunskap. Har skrivit upp en del för och nackdelar om Socialdemokraterna och sånt, vi har redovisning på onsdag. Tur att jag har en bra grupp i alla fall.

Hade tänkt försöka sova nu, jag har en lång dag imorgon som jag inte taggar. Sedan så är jag inte så glad nu, rätt ledsen faktiskt över ett par grejer. Mest ledsen på mig själv kanske.. Får tänka på det här fina ordspråket(nedan) medans jag försöker sova, får se om det kommer gå.. Godnatt

Be strong now, cause things will get better. It might be stormy now, but it can't rain forever.

Kommentarer
Postat av: sandra

Det kommer att bli bra! <3

2011-09-11 @ 22:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0