Life will smile for you

2010-04-16 @ 11:39:29

Asså åh, idag är en sån här dag när allt känns så jävla bra. Iallafall just NU.

Har fixat mig för första gången på lite mer än en vecka så känner mig fräsch, har btw på mig chinos,linne och jeansjacka så är tyyyyyyyp sommarsugen somfan, kom in preliminärt(stavning haha?) på medieprogrammet på Midgård IIIIIIIHHHHHHHH lycka. Ska bara höja betygen lite mer nu va, och ikväll kanske jag får träffa min bästa Jakob och mina fina tjejer. Hoppas det går jättebra för er på matchen, ska göra allt för att se den ikväll annars kommer jag in imorgon. :)

Om 20 min får jag äta igen, bara skönt. Sen ska jag plugga matte tills jag tvingat mamma att skjutsa in mig och Alex till Umeå, men puss på er sötnosar uppdaterar ikväll, sen så ska jag ge min fina kusin ett inlägg också. PUSSAR xxx


Kommentarer
Postat av: sandra

Vad bra!!

Okej, jo de stod reserv för mig på frisör och intagen på lilja.

2010-04-16 @ 12:27:10
Postat av: Matilda

Åh, vad roligt att du blev intagen på media! :D

2010-04-16 @ 16:31:33
URL: http://mtlda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0