Black dress with the tights underneath,I got the breath of the last cigarette on my teeth

2010-08-11 @ 12:19:29

veeeldigt uttråkad just nu alltså. Har ingenting att göra. Mamma vill att jag ska städa men orkar inte skyller på pms. Mitt hår fastnar i guldgrejerna på axlarna får damp asså måste typ fläta det och se ut som en warrior hahahahAA ne men seriöst nu skulle va skönt om ni började kommentera lite mer för ser ju att ni läser gullisar ;)


IDAG...... ska jag försöka få med mig 3par skor, 1par leggings, smycken(HEHE) och 1 minneskort hem. Får se om jag kan övertala min fina,söta,gulliga,äääääälskade mamma 

 

 


Kommentarer
Postat av: sunnyy

kan inte du göra ett inlägg och berätta hur du sminkar dig :*

2010-08-11 @ 19:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0