I gave you everything but it wasn't enough

2010-08-12 @ 17:59:05

Hejhej bloggen! :)

Idag har jag inte gjort någonting alls.. Vaknade klockan 9, gjorde inget speciellt, mötte bara Daniel vid DC haha då kommer han helt fixad och ba "Nä men mitt hår ser ut så här när jag vaknar!" visstvisst bubben, jag tror dig.
Sen så har jag legat i soffan och sett på tv, städat och tvättat åt mamma för att vara snäll och klippte halva framsidan men sen började gräsklipparen ryka som fan så nu sitter jag här. Är fortfarande halvsjuk och har en riktigt jobbig hosta. Ni förstår nog inte.

Vet inte vad jag ska hitta på ikväll. Packa lite stuff till imorgon kanske, drar till min söta kusin då. Aja blir bra vi hörs ikväll sötnosar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0