JAKKEDAHL bejby

2010-08-15 @ 23:30:40

Ikväll har jag lekt med min söta bestisfestis Jakob. Vi har inte gjort något speciellt, typ spelat spel och grejat vid datorn. Skönt bara, men nu har han åkt hem eftersom det tar typ 60min med moppe så..nu sitter jag här ensam igen, fan vad tråkigt jag har. Aja imorrn ska jag dra och fixa till min äckliga utväxt och bli blondie igen, wie!

 


- älskar dig bästa vän <3

 

Jäääkk drog en sexig pose innan han skulle köra hem, grrawr! Nu ska jag dö tror jag, inte göra något alls. Känns ju helt ok egentligen. Är jävligt sur över en grej men whatever nu ska jag njuta den här sista veckan av sommarlovet. Tusen kyssar!

 

btw...saknar min simon.....

 


Kommentarer
Postat av: Alexander

sv; Men va? Är jag verkligen det? Tack isf!!!!!!!!! :)

2010-08-16 @ 00:30:59
URL: http://livetspassion.blogg.se/
Postat av: Alexander

sv; TACK!! Har fortfarande svårt med att acceptera dessa komplimanger haha :D

2010-08-16 @ 00:48:05
URL: http://livetspassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0