long night in NYC

2010-08-06 @ 10:02:25

Vaknade nyss för att min granne smällde igen dörren, tack så mycket...

Har feber idag, great. Sitter och fryser och svettas och allt på samma gång. Ska duscha nu och fräscha till mig men kan inte bli mer än deppad när jag ser BERGET med disk på diskbänket alltså ååååhhh.. Kan nån komma och diska eller? Jävla skit morgon nu är jag på dåligt humör också. Aja blir chilldag i guess, puss hörs laterooorororo

 

 

 

 

Såhär ser jag verkligen inte ut idag. Idag ser jag ut och känner mig som mitt favoritord bajs.. :):)):)


Kommentarer
Postat av: Matilda

hoppas du blir kvitt febern snart bajs:(

2010-08-06 @ 19:12:11
URL: http://mtlda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0