new shoes

2010-08-11 @ 19:22:25

Jääävligt skönt med 2 par nya stövlar!Mamma (ÄLSKLINGSMAMMA) betalade dom andra så det blev hur bra som helst, är asnöjd. Bytte min klänning till en större storlek får hoppas att den inte ramlar av nu bara blir galen då.. På fredag ska jag till vännäs och röja så är ganska så taggad på det+ att jag har kläder till det nu va hihii. Får se om jag hinner träffa min älskling då också!





Som vanligt så är dom snyggare irl!xxxx



Anonym om new shoes:
Vart kommer stövlarna ifrån? :)

svar:skopunkten


Kommentarer
Postat av: Tina

tack så mycke jenny! :)

fan vilka snygga stövlar, grymt najs till skolstarten å allt!

2010-08-11 @ 20:01:19
URL: http://sockerprillans.blogg.se/
Postat av: lina

vilken skola och vilken linje går du?

och ska du hyra typ studentlägenhet elr ska du flytta till umeå?

och jag undrar också vilken skola NeJa går på :D

btw vad heter hon egentligen?

2010-08-11 @ 20:11:39
Postat av: Anonym

Vart kommer stövlarna ifrån? :)

2010-08-12 @ 13:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0