Think I just let it slide

2010-08-10 @ 12:16:38
Godmorrroon, vaknade halv tolv av att min söta lillebror kom in och frågade om jag ville se Harry Potter med honom.. Aja, snart ska jag äta nåt och efter det blir det duschen och fix. Ikväll ska vi se film @ my place så det blir mys. :] Ska försöka beställa lite kläder också känns som det var ett tag sen jag gjorde det. 
Btw så har inte min jacka kommit än, och jag beställde den dagen efter skolavslutningen. Alltså 9 juni typ. Vafan?tror den ska komma på söndag om den inte gör det så blir jag emo på riktigt.

Jaja vi hörs om en stund xoxo




Bjuder på två bilder från början på 9an, haha så jävla fula så det är fan inte sant


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0