Walk away from the sun

2010-08-25 @ 21:52:35
SKITVÄDER! Dagarna blir ju såååå mycket längre nu när det är kallt, blåsigt, och för att det regnar såklart. Imorse blåste mitt paraply sönder också, just my luck. Haha när vänder det? Nej men morgonen var väl inte alls den bästa. 
Fick iallafall mitt skåp runt tio tiden och sen hade jag tydligen hål i tre timmar, så åt lunch med Matilda och sen drog jag och Josse på stan för att leta efter jackor. Hon hittade en skinnjacka men gick inte lika bra för mig, vart är höstjackorna folket? Seriöst tyckte att jag kollade överallt men finns bara korta modeller och det vill jag inte ha.. :(

Ikväll ska jag sitta uppe länge, för imorgon börjar jag inte förrän tio i ett! Skönt att kunna sova ut. Känns som att det kommer bli en riktigt bra dag imorgon, fast vi har matteprov och det kommer gå sämst. Minns verkligen ingenting. Har nyss varit och hämtat lite stuff som pappa hade med sig, kläder och frukt bl.a, gött. Nu kanske jag har något att ha på mig imorgon. Jaja nu ska jag göra något vettigt,diska kanske, känner inte taggen eftersom det ligger köttfärs överallt.... Aaaja höres





blir bara tråkiga webcam bilder i det här inlägget, men thumbs up för att det snart är helg, wieee min kommer bli underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0