åh trött

2010-12-02 @ 06:45:18
Är så jäkla trött, ställde larmet på 06.04 för att Micke ska komma med mitt smink,
han är lite sen så han kommer om typ en halvtimme men det är så snällt av honom att komma hit med det!

Sitter i alla fall och fryser just nu usch, det är aldrig bra. Jag har nog aldrig i hela mitt liv vaknat och känt att värmen har varit perfekt. Antingen för varmt eller för kallt, men men. Klockan tio börjar jag och då har jag matteprov, måste snacka med min lärare så han är beredd på att jag kommer f to the ailaaa, stort.
Helvete vad less jag blir jag har inte lämnat in uppgiften till datakunskapen heller det skulle vi gjort klart för typ en månad sen och jag har inte fyllt i mediekunskapsprovet. Känns ju verkligen huuur bra som helst, duktig jag är!!

Jaja, ovärt morgoninlägg som vanligt. Ska kolla runt lite på julklappar tills sju, ciao



Just nu äre det här som gäller, Vakna med The Voice och varm choklad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0