A#Hjf!!`?==h

2010-12-09 @ 18:45:40
Den här dagen har inte varit nådig kan jag ju lova.

Först vaknar jag och har ont i halsen som fan, sen går jag till skolan i -14 och halkar typ hela vägen dit. När jag är där så sitter jag och snorar hela mattelektionen seriöst jag känner ingen lukt alls. Efter det har vi hål i två timmar = tråkigt som fan, sen har jag novellanalysprov som gick sådär fattar inte hur man kan vilja sitta kvar i tre timmar men men.
Efter det händer det jävligaste, börjar gå hem igen och halkar fortfarande hela tiden men inte lika mycket. När jag är på sista rakan så har en traktorjävel skottat över vägen som jag går, typiskt min tur, så måste gå runt och då halkar jag och min väska åker ner i marken och nu är skärmen på datorn fuckad och jag måste ha min gamla som är hur seg som helst. Har massor av bilder på den datorn som jag inte fört över till den här så måste göra det snart, sen så skulle jag skriva en sammanfattning men det går ju inte om jag inte har någon dator så förlåt Sara, Fanny och Helena men jag hinner inte göra den tills på måndag tror jag.. :(




Gammal bild jag hittade på denna datoor, får se hur det blir med uppdateringen nu asså fan..
Åh blir bara less. Får i alla fall hoppas på att teknikerna är duktiga och har lagat min dator tills nästa vecka någong gång. Klarar mig verkligen inte utan den


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0