Dag 6 - Mina syskon (sent)

2010-12-04 @ 22:17:54
Bytte från Min dag till Mina syskon eftersom jag inte skrev om min dag igår och det är roligare om jag har massa bilder.

Jaa, jag har två bröder. Alexander och Ludwig. Dom brukar oftast komma överrens i början men efter en stund blir det alltid bråk haha.
Ludwig är sju år och är snäll och söt för det mesta. Idag hade han ritat glasögon på min bild på Ronaldo.. Men som tur var så fick jag tjugo kronor istället så på det sättet är han gullig haha lilla bebisen. Ibland brukar han vara söt och göra fika på morgonen också så jag slipper det, gulligt va? Han är lite random också, kan säga så sjukt konstiga och roliga saker ibland. T.ex förra veckan så sa han "Lycka är att hämta posten själv." HAHA. 

Alexander är femton och går nian, ska flytta ihop med honom i höst när han börjar gymnasiet. Vet inte vad han ska gå än. Han är oftast lugn och blyg, men får lite adhd/damp anfall det är väldigt underhållande kan jag lova! Vi brukar typ småbråka rätt ofta och så men det är väl mest på skoj tror jag.. 

Vet inte riktigt vad jag ska skriva så det här får duga, fråga om det är något ni vill veta :)



< Ludwig & Alexander >

Kommentarer
Postat av: mandy

Jävlar vad söta!! Trodde dock inte att han till höger var 15 när jag såg bilden. Skulle tippat på 11 kanske:o Men galet söta båda två.

2010-12-05 @ 10:49:10
Postat av: Jenny

sv:HAHA nej men det är en gammal bild, han var tretton där

2010-12-05 @ 11:40:38
URL: http://jnnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0