Dag 9 - Min tro

2010-12-06 @ 19:55:30
Ärligt talat så vet jag inte vad jag tror på,
jag är konfirmerad men det blev jag ju bara för att dom flesta av mina vänner gick där och man fick massor av presenter. 

Men tror jag på någon sorts Gud? Nej det gör jag inte.
Ingen har någonsin förklarat varför folk tror på honom, jag har helt enkelt inte fått bevis på att det finns någon som "vakar" över oss. Kanske finns det ett liv efter döden, kanske inte. Det får man se när man har dött eller nåt haha! Och att det skulle bli bättre om jag bad till honom? Haha nej det tror jag verkligen inte på. Det finns ingen som har gjort det bättre när man haft det svårt,
man får ta sig själv upp ur skiten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0