untz

2010-12-02 @ 18:51:40
Jag hade väldigt väldigt väldigt svårt för att somna inatt/igårnatt jag vet inte hur man skriver men ni förstår. NATTEN TILL IDAG ok nu blev det rätt
Jaja, gick i alla fall upp klockan sex idag och när jag kom hem från skolan var jag astrött.. Först tänkte jag: Nej om jag somnar nu kommer jag inte kunna somna i natt. Men sen råkar jag lägga mig i sängen med fika, smsa lite och lägga mig under täcket, då är det kört och jag sov i ungefär två timmar. SKÖNT, ångrar jag det? Nä inte än, får helt enkelt se ikväll.

Men är så sjukt speedad just nu, vet inte vad jag ska göra för det är torsdag och Simon är inte häääär, vad händer med världen liksom??!?! Hur fan kan jag bli lämnad ensam på en torsdag det är ju faktiskt inte okej någonstans




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0