Question & Answer

2010-12-30 @ 00:09:29
Jag har tråkigt(ovanligt?) så kan lika gärna svara på en gammal och en ny fråga;


Alltså, jag vet inte om jag orkar ha en frågestund. Visst skulle det vara kul om man får många frågor men känns bara som att det kommer bli typ 10st, då är det ju bara pinsamt. Men om det är många som är intresserade av det så ska jag självklart ha det snart, och annars så kan du ju fråga mig i bloggsvar. Svarar på allt där!


Haha ja, det var ju några år sen. Men som nästan alla vet så lyckas jag ju med det mesta,
den här hårgrejen hamnar faktiskt i min topp3-värstajagvaritmedom-händelser..
Var i Turkiet med min familj + Josefins familj och vi bodde rätt långt ifrån stranden så vi var vid poolen istället, och jag kände hur jag fick massor av feta tovor/klumpar i håret och det var sjuuukt mycket klor i vattnet så jag gick upp till duschen istället. När jag ska borsta ut tovorna så åker allt mitt hår av. Det var så jävla hemskt!! Hade ner till brösten och det gick av till axlarna, sen fick jag klippa det också så det var verkligen jättekort och fult och usch... Tackar Gud(Rapunzel) för löshår!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Frågestund skulle gillas :)

2010-12-30 @ 20:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0