Sista skoldagen!

2010-12-20 @ 12:20:55
Heeeej min söta lilla blogg :)
Idag är en tråkig/jobbig/dryg dag. Jag vaknade klockan åtta och såklart så har Simon redan fått jullov så han får ligga kvar under täcket. Inte okej någonstans. Måste gå i snöstorm och femton minusgrader till skolan också. Fyyy säger jag bara.

Nu sitter jag bara på engelskan och kollar igenom bloggar, vi har ingen seriös lektion eftersom det vi får jullov imorgon! Ska dock inte gå på avslutningen, så jag får jullov om någon timme bara. Ganska chill tycker jag. Efter skolan ska pappa hämta mig och sen ska jag bara städa hela kvällen, får se vad jag hittar på. Ska stanna i Umeå till onsdag eller torsdag så!

Någon som har några bra filmtips btw? Skulle vara snällt om ni tipsade om några sjukt bra filmer



Kommentarer
Postat av: johanna

the notebook, the orphan, devil, titanic, poseidon

2010-12-20 @ 12:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0