Standing on the edge of forever

2010-12-14 @ 19:45:43


Två bilder från igår.

Idag har jag haft en skön sovmorgon, gått till skolan i tjugofem minusgrader och gått omkring på stan. Gymmade lite på idrotten och sen fick vi massera varandra, sjukt skönt faktiskt.
Tror dock att jag håller på att bli sjuk, min hals dödar mig och jag fryser hela tiden. Ska lägga mig tidigt ikväll och får se om jag ens kan gå till skolan imorgon, om det är lika kallt som idag vet jag faktiskt inte om jag pallar. Ska in i duschen nu, uppdaterar efter det. PUSS

Kommentarer
Postat av: moa

nein..vi måste hitta på något nån dag bajsonge:)

2010-12-14 @ 21:22:34
URL: http://mlingvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0