The hardest part of this

2010-12-06 @ 11:01:13
Åååh vad jag är trött, vaknade imorse av att Simon råkade ringa till mig. Fyfan fick panik, trodde jag hade försovit mig men så var det inte och det var väl skönt iofs. 
Idag har jag bara haft multimedia i en timme och nu sitter jag med Matilda i kafeterian, har tjugo kronor så ska nog gå och köpa lunch om en stund. Sen blir det engelska och mediekunskap. Tråkigt ja, men måste vara på lektionerna så jag får mitt studiebidrag..

Efter skolan drar jag hem direkt och är med min älskling(tror jag?), jajaa det blir mysigt som vanligt.

Gammal mobbad bild haha men jag har ingen ny



Kommentarer
Postat av: mandis

tack bebb <3

2010-12-06 @ 12:37:58
URL: http://mandanilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ehumm, du är platt?

Seriöst, på din header syns inte dina bröst.

2010-12-06 @ 18:50:31
Postat av: Jenny

sv anonym: Nej, jag har inte stora bröst och ursäkta mig för att jag inte pushar upp dom. :)

2010-12-06 @ 19:25:47
URL: http://jnnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0