Who's a sexy bitch

2010-12-12 @ 22:51:55
I helgen har jag verkligen varit äckligt onyttig. Har hur mycket gott som helst här hemma. Och det är inte okej!!
I alla fall - har nyss målat naglarna så dom inte ska gå av och ska strax tvätta bort sminket och fläta löshåret och sen blir det sängen, smsa med min sötnos och fika mackor. Mums baaraaaaa.
Imorgon ska jag stå utanför grindarna klockan åtta och vänta på mitt hjärtegull Josefin, sen ska vi se lucian på Midgård. Blir säkert jättemysigt så jag tar med mig kameran Min lilla skoldator ska in till teknikerna imorgon också, hoppas dom kan fixa den så jag kan ha den på jullovet..


Världens finaste pojke får stå för bilderna idag
erkänn att han är den finaste ni seeeeeeeeettt ever :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0