excusez moi

2010-07-10 @ 00:43:08
1: Ursäkta för mina damp inlägg men har tråkigt och ingen att prata med, då blir jag alltså ensam med mina tankar och det är INTE ok.

2: Idag är det den 10e juli och jag borde få min efterlängtade jacka, hoppas den är fin så jag inte blir besviken aiiiiight. Och just nu ska jag springa ner till köket och hämta lite cola och efter det ska jag smsa med min älskade pojkvän, om han inte är för upptagen med att spela dvs, och efter det sussa i några timmar tills min klocka ringer och då bär det av in i duschen eftersom mitt hår blev alldeles för lockigt för att kunna fixas. Jaja, godnatt mina sötnosar så ses vi imorgon i Vännäs.

pussinuttigull alla :*

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0