skolavslutning 8/6 2010

2010-06-09 @ 10:54:35
Godmorgon babes:) Kvällen igår var fan kung, började bra, sen blev det väl lite halvtråkigt sen gick det bara uppåt.

Har massor av bilder så ska lägga ut dom som funkar för alla(vuxna som kollar bloggen och folk som inte vill att bilder ska visas osvosv), och om det är nån bild som ska bort så äre bara att ringa så fixar jag det, ska till stan nu snart så måste be Alex ta bort isf.

 

Vaknade 05.30, fixade håret, drog till skolan vid 8 och lekte med mina fina friends till klockan 10? Sen satt vi i kyrkan och fick betyg! Det var någon som undrade vilka ämnen jag fick mvg i och det var bild, engelska, biologi och geografi.

Tog bilder efter vi fått betygen, blommor och massa grattiskramar. Danne360&Harcus som posar längst upp till vänster och Amanda och jag på resten. Vill inte visa dom här bilderna men....

Drog hem, somnade 1 vaknade halv 5. På ett ungefär jag är inte så säker haha..
Mamma skjutsade mig till Amanda och vi grillade hemma hos henne, jätte mysigt. Loveu guys:)


Sen kom Jakob till Bjurholm och vi lekte i skogen innan vi skulle till Lagnäset, bubbeeeen <3


Träffade massa folk nere i Lagnäset, myste med alla osv typ skönt.

upp t.v: Jag&Johan låg i gräset och pratade haha. upp t.h: Amanda drar sin vanliga pose.
ner t.v: hjärta. ner t.h: jag och min fina underbara kusin som jag älskar mest av allt i hela världen och gör allt för:)

 

Min plutt och jag, fyfaaaaan vad jag kommer sakna dig! Pojken ska flytta till Lycksele och hur ofta är man där liksom? Åh... 
Sen så kan ni ju se hur fail mitt hår var efter jag hade sovit,tur man är smartoOooOo.


upp t.v: Amanda,Johanna och jag myser på en bänk hehe. upp t.h: Joel BABY!
ner t.v: söt_bild_flicka_pojke94 damn vad vi steker. not. ner t.h: En till sötisbildis på mig och min pluttbubbe Erik.

upp t.v: Jakob älski <3 upp t.h: Joel igen, rauuwr. Säljer honom om någon flicka skulle vara sugen. Call me:)
ner t.v: ååååh vad jag är gulliiiiig. ner t.h: Erik ramlade och jag på honom, höhö.

Dom personerna från min klass som jag kommer sakna på riktigt. Marcus, Johan, jag, Erik, Robin som suger/gapar på typ alla bilder, Matilda, Daniel och Jasmine. Sandra på sista bilden också. Har blivit smittad av Amanda därför jag drar läppose på alla bilder.

upp t.v: Daniel och jag hjälper Erik eller nåt? Haha minns inte. upp t.h: Erik lycklig och Robin = hornyboi.
ner t.v: Eriks jävla äckel kryp fyfan äckligaste jag sett ever. ner t.h: Jakob bebis och hans fina jacka.

Efter att vi varit och busat med alla sötnosar drog jag och Jakob till UG för att få mat av prästjohan som hade stått och lagat mat hela kvällen, bra gjort för det var väääääääldigt kallt!




Har tyvärr inga fler bilder, bara på mobilen och dom är urkassa.. Men hände väl inte så speciellt mycket, jag och Erik satt oss och pratade ett tag sen kom resten av 9orna + Jakob och när det var som roligast drog jag hem. För kallt och vill INTE bli sjukare än vad jag redan är. Om det är möjligt? Fick höra sen att det blev ett tråkigt slut på kvällen men jag hoppas att ingen gjorde illa sig eller så..

TACK SÅ JÄTTEMYCKET FÖR IGÅR, jag vet inte vad jag skulle göra utan alla mina fina vänner, älskar er. :)

(btw så har jag fixat med det här inlägget sen vakna med the voice slutade så förväntar mig en jävla massa kommentarer, 2 timmar av mitt liv som jag aldrig får igen)


Kommentarer
Postat av: amandaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

snyggaaaa

lägg ut en bild på oss 8 från avslutningen <3

2010-06-09 @ 13:06:56
Postat av: Matilda

FINFINA BILDER:*

kommer sakna er alla

2010-06-09 @ 13:57:04
URL: http://mtlda.blogg.se/
Postat av: Sandrra

Så jäla rolig kväll alltså! måste göras om! :)

2010-06-09 @ 14:49:50
Postat av: ERk

haha fyfasn vilken kväll!

2010-06-09 @ 19:14:49
Postat av: johanna

hahahahaha träffa erik igår på avslutningen, hahahhahahahaaha lite rolig kille,fast han va ju inte så nykter men;P :D

2010-06-12 @ 17:30:44
URL: http://johannnii.blogg.se/
Postat av: örträsk

alltid kul med dg<3

2010-06-13 @ 21:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0