dUb-iiii-dUb

2010-06-27 @ 19:29:48

Lite segt med sommarlov när man inte har något att göra! ( mitt favvoställe på bilden btw hehe;) )

  • Inget minne till kameran = kan inte fota
  • Ingen att vara med, antingen så gör dom nåt eller så orkar dom inte eftersom dom ska jobba imorrn
  • Internet är G-A-Y, funkar knappt!
  • Ps dampar, as usual
  • Laddaren till mobilen är nånstans, cant find it yay
  • Ångest över att jag ätit så mycket, GREAT!

 

Vill till lägenheten och min sköna säng, gå och lägga mig nu och sova tills imorgon när det förhoppningsvis finns något att göra.. Ska lägga mig i sängen och kolla lite tv nu, om det funkar dvs. Annars lär jag hamna här igen, latero bitchessss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0