fuck haters

2010-06-22 @ 20:06:49
Heeeey sötnosar, minns knappt den här dagen haha, jobbat har jag iaf gjort, fick sluta 40 minuter tidigare så jag blev överlycklig!!!! Sen så har jag varit hemma bara, sett matchen mot UIK ikväll. Förlorade tyvärr men ah, OTUR. Skulle iaf fått in något mål men jaja går bättre nästa gång bryyds.

Om några dagar får jag mitt teliakort grejs då kan jag smsa igen, och på torsdag efter 2 har jag sommarlov på riktigt! Bara skönaste känslan ever, tyv så drar Simon till sthlm typ då tack så mycket :):)
men aaaah om ni vill hitta på nåt, ring för fan <3




Min Amanda! Hon är så söt när hon gör situps, eller hur?:) smal som fan iaf ..




Kommentarer
Postat av: amanda

sötis

2010-06-22 @ 20:11:34
Postat av: JOSSAN

SÅ JÄVLA S(MAL)NYGG

2010-06-22 @ 20:35:40
URL: http://josefineburstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur gammal är du?

går du i gymnasie, isf vilket?

om inte, vilket ska du söka/vilket har du sökt?

program också

2010-06-22 @ 23:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0