happyyy

2010-06-23 @ 07:45:35
Imorse vaknade jag 07.16, försov mig såklart. Men ah, hinner till jobbet i tid ändå så ingen fara.
IAF - kollade mobilen först av allt och hade fått världens finaste sms av Amanda: Du måste va med oss på söndag för jag och matilda har planerat en överraskning eftersom du varit så depp<3
ääääälsklingar! Fan vad underbara ni är, älskar er så jävla mycket det vet ni va? Kommer iaf vara glad resten av dagen nu.

Hade fått några frågor också, lika bra att svara på dom innan jag glömmer det.

Hur gammal är du?
16
Går du i gymnasie, isf vilket?
Börjar till hösten.
Om inte, vilket ska du söka/vilket har du sökt?Program också.
Media på midgård, jag tror att jag ska komma in där. :)
Vad haru för färg nr på ditt löshår :)??...
fuuuuck.. hahah minns typ inte:( Tror det är #613 men är inte helt säker..

Hörs på lunchen, kisssssses






Bjuder på en bild på Robban, hittade den på Matildas blogg. Saknar sötisen <3







Kommentarer
Postat av: Matilda

Suprise! Hihi:* hoppas att du kmr att bli glad gumms

2010-06-23 @ 12:29:30
URL: http://mtlda.blogg.se/
Postat av: Anonym

har lite frågor om ditt löshår:)



1.vars köpte du ditt löshår?

2.har du haft det i silverbalsam så det blivit blondare?

3. vilken färg?

2010-06-23 @ 13:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0