Jag sökte någon jag ville leva med,men fann någon jag inte kan leva utan

2010-06-24 @ 07:08:18
Har just sminkat mig, ska snart fixa håret när det har torkat dvs. Efter det drar jag till jobbet och stannar där till 2, ingen lunchrast idag så slutar en timme tidigare. Sen ska jag och mamma kolla ljuset i kyrkan, trååååkigt men måste göras, hem och äta + packa sen åker jag till stan och är med Simon, åker hem imorgon nån gång och ska leka med söta personer på kvällen. Blir nog bara bra. :)

Kommer nog hinna uppdatera innan jag åker men om jag inte gör det så hörs vi imorgon ah bra puss alla loveyou

 



ÄLSKLINGSJAKOB! Jag saknar dig, kom hem så vi kan leka.. Hoppas du har det bra bebis. <3

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0