Lunch

2010-06-23 @ 11:03:25
1½ dag kvar av mitt sommarjobb! Skönt bara :)
Tyvärr så har jag gjort så att barnen går runt och säger bajs till varandra, dom säger också "du är min lilla beeebis" och kramas. Hahah det är la bra iaf. Ska snart tillbaka till mina pojkar, som bara vill ha kramar hela tiden, undrar varför.. ;)

Ikväll ska jag till Umeå och hämta ut en dörr bouncer till min blixt på cyberphoto, fotar bröllop på lördag så måste ha så bra ljus som jag kan få asså aaaaaah.. nådigt nervös jag är..

Näe nu ska jag fixa tuggummi och sen drar jag och jobbar igen, Lateroo





Dörr Bouncer Medium 40 x 60mm
till min Canon 430EX. 249kr på Cyberphoto
.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0