peolpe can take everything away from you

2010-06-20 @ 02:55:33

Jag har försökt så många gånger.
Jag har väntat på tiden men orkar inte längre, ser ni inte att jag lider?
Snälla, ta mig härifrån, bort från denna värld till en plats där allt är underbart och ingen har besvär. Jag går under varje dag men jag försöker att va glad, nu slutar jag försöka det blir ändå aldrig bra.

Jag betyder ingenting så vem fan skulle bry sig om jag försvann en dag, nej, ingen skulle sakna mig. Ni skulle ha det bra, slippa mina problem, det känns som allt som händer, det är bara mitt fel.

 

helt jävla krossad


Kommentarer
Postat av: nathalie

skärp dig, mångra bryr sig och jag vet att jag gör det.

2010-06-20 @ 03:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0