summerbreeeeeeeeze

2010-06-13 @ 14:53:30
Hejjj bloggen:)
Kunde inte skriva nåt igår, internet dampade som vanligt så såg Disturbia, cp film kunde inte sitta still och blev bara arg för att dom är så tröga haha.
Iallafaaall, i torsdags var jag med Nathalie hela dagen, var lite på stan, tivolit osv var helt okej. Saknat dig babe. Sen så väntade jag på Simon i typ 10 timmar i fredags, GUD VAD ROLIGT. Men aaah mys när han kom loveyou<3 Var typ hemma och sen stan en stund, fick sova ensam tyvärr

Igår trodde jag att jag skulle ta självmord ärligt, aldrig haft sån mensvärk. Låg mest inne på toan och ville dö, mamma kom med alvedon så då blev det bättre. Och sen kom min älskling en stund, bara lovely.

Hade tänkt leka med Amanda och Daniel idag men blev inte så, ska vara barnvakt. yaay. Näe ska fixa mig lite känner mig äcklig atm. cyA




bilder från veckan kommer sen när min mobil inte har mens:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0