sunkissed

2010-06-28 @ 22:57:10

Hola bloggen:) Varit en skön dag idag ändå, jag och Nathalie drog till Angsjön, vi badade inte men vi låg och pratade och solade en stund. Sen åkte jag hem, fixade mig lite och drog ut med Amanda. Satt utanför värdshuset och åt glass.

Ska bjuda på lite bilder också:

 

Till Emma som undrade hur jag lärde känna Nathalie - Var inte ens ett år när vi började leka haha, nej men våra föräldrar har alltid varit kompisar så vi har växt upp tillsammans. Gått samma skola, åkt utomlands tillsammans sen vi var 5-6 år eller nåt sånt? Tyvärr så träffas vi inte alls ofta nu men älskar henne som en syster och hon har alltid varit min bästa vän.. :)

OCH BTW SÅ KOM JAG IN PÅ MEDIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cpglad, hoppas verkligen på att jag kommer få en skön klass nu bara, och hoppas jag hamnar i samma som Josefin älskling! 

Nääee. Ska vara lite social nu,pussar :D

 


Kommentarer
Postat av: nathalie

jävligt glad över det. Jag älskar dig :)

2010-06-29 @ 00:23:07
Postat av: MIchelangelo

Snygga b-rudar

2010-06-29 @ 18:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0