a few things

2010-05-11 @ 21:45:42
1, Kom nyss hem från Nathalie, blekte utväxten lite så den inte är lika hemsk och fick träffa min baby jööö:) Saknat dig det vet du. Skulle försökt plugga nu men har inte ork, är trött och irriterad och vet inte vad jag ska göra för att kunna somna ärligt är så jävla less på att det alltid ska bli såhär vill bara slå till någon. 
Imorgon drar jag och Amanda till lägenheten, försöker hitta trevligt sällskap av pojkar så call me

2, Trött på det här att jag inte bryr mig om vad du säger/skriver/whatever så.. DU ska fan inte säga någonting, DU ska växa upp, fatta att JAG inte vill ha någonting med dig att göra, SLUTA TRO ATT DU ÄR SÅ JÄVLA MYCKET BÄTTRE ÄN ALLA ANDRA, INGEN KOMMER TYCKA OM DIG TILLSLUT. Åh, du förstörde min jävla dag, fuck you

3, vet inte vad jag känner längre.kul

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0