Fuck.U

2010-05-11 @ 21:58:55
Måste skriva av mig, är så äckligt arg/besviken/sur/ledsen ah allt sånt som är jobbigt och det kommer fan inte gå över, det här var den sista jävla sak jag behövde nu.
Inlägget handlar inte om EN person så ni behöver inte fråga, jag har inget att berätta för någon. Är bara så trött på att vakna varje morgon och behöva gå till skolan. I Bjurholm. Där det bara finns omkring 10 personer som jag tycker om och som jag inte känner att jag blir äcklad av. Låter hemskt som fan men sån är jag, mår dåligt när jag hör vissa personers röster, mår dåligt när de är nära och när jag går till skolan för jag vet att jag måste se,höra och känna allt som har med Bjurholm att göra en hel dag. 

Har blivit sviken så jävla många gånger och önskar bara att det ska ta slut nån gång för det gör ONT,det gör det, imorgon ska jag gå till skolan, träffa dom personer som gör mig glad, gå hem och åka till älskade Umeå. 
Då slipper jag tänka på Bjurholm, och allt som gör så att jag mår så dåligt 

Hejdå och tack till mig själv för att jag gjorde som jag gjorde, rätt beslut. Det vet jag nu

Kommentarer
Postat av: Johanna

lillagumman<3

snart slutar vi skolan och får börja i umeå!

2010-05-11 @ 22:28:06
URL: http://johannaflodell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas allt ordnar sig för dig.

2010-05-13 @ 12:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0