livet sviker

2010-05-25 @ 08:51:41
Sitter i datasalen och försöker välja vad jag ska skriva om, har fått 70-talet med Daniel och Melinda men finns fan inget intressant att börja läsa/skriva/redovisa om. Gay.
Den här dagen har börjat sämst, kommer fortsätta vara sämst, och kommer sluta sämst.. Är trött, less, kan inte smsa för jävla telia/halebop fitta fungerar inte. ALLTSÅ ÅÅH. Kollade schoolsoft och där såg jag att min söta franskalärare hade lagt ut resultaten av mina prov (som gick SÅ bra!!!!!!) Såhär stog det iallafall;
Resultat av Övrigt i fr, vecka 21
7,0 av 22,0 Ej uppnått mål
Resultat av Prov i fr, vecka 20
55,0 av 127,0 Ej uppnått mål

Känns ju jättebra.. Näe alltså fuck livet, vill bara dra hem och sova bort den här veckan, betala någon som gör allt jävla arbete åt mig och träffa dom jag tycker om på fredag, för åker ju till Stockholm tidigt på lördag skulle jag tro? Ah vet inte än med får la se. Grekland på söndag vill bli brun och blond. Less. Hejdå nu pratar Erik med mig måste svara innan han blir arg... Han ska köpa kläder lycka till bubbsi!

xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0