mjaoo

2010-05-24 @ 14:07:53
Hej bloggishen:) Har inte uppdaterat sen i fredags haha, men helgen har varit great! Kulturnatta var jätteroligt, iaf för mig. Så tack alla fina som gjorde den kvällen värd.
Igår var jag på konfa, bilder från det kommer väl ikväll eller imorgon, får se när jag har tid och orkar fixa dom bilderna aaa, sen så fick jag ig på franskaprovet, inte helt oväntat. Lite mer synd var det om Erik som såg helt förstörd ut efter att hon sagt att han inte fått godkänt.. Bubben då ..
Nu hade jag tänkt skriva lite om aids osv och fika lite, känner att jag förtjänar det.

Annars så var det här faktiskt min sista vanliga måndag i grundskolan! Shiiiit, om en vecka ligger jag på stranden och steker, fan va skönt. Kommer sakna massor av fina personer men ses ju efteråt, bara en vecka s'att.

Nu ska jag plugga, latero



btw så hann jag göra klart min tröja på textilen idag, mysig :]




Kommentarer
Postat av: Matilda

fining:*

2010-05-24 @ 14:42:21
URL: http://mtlda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad skönt att åka utomlands :)

2010-05-24 @ 18:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0